.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نماینده رهبری درسپاه به دستخط
حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت: «بنای من بر این بوده که وارد حوزه تعیین مصداق نشوم و تنها به بیان معیارهای کاندیدای اصلح آن هم بر اساس معیارهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بپردازم».
واکنش نماینده رهبری درسپاه به دستخط

حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت: «بنای من بر این بوده که وارد حوزه تعیین مصداق نشوم و تنها به بیان معیارهای کاندیدای اصلح آن هم بر اساس معیارهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بپردازم».

حجت‌الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با خبرنگار سیاسی آفتاب سخن می‌گفت، درباره اینکه آیا شما انتساب دستخطی را که در روزهای اخیر منتشر شده، به خودتان تأیید می‌کنید، بدون تأیید یا تکذیب این مسأله گفت: «من بحث تعیین مصداق را تکذیب می‌کنم».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما منتشرکنندگان چنین دستخطی را تحت تعقیب قرار خواهید داد، گفت: «مسأله از طریق روابط عمومی سپاه پاسداران در حال پیگیری است».

گفتنی است در روزهای گذشته دستخطی منتسب به حجت‌الاسلام سعیدی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که بر اساس آن، نماینده ولی فقیه در سپاه، صراحتاً در پاسخ به استعلام سردار پاک‌پور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران درباره تکلیف نیروهای تحت امرشان در موضوع انتخابات تأکید کرده بود که «نظر صریح مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای‌، انتخاب مجدد ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد می‌باشد. بر فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه واجب است در عمل به رهنمودهای مکرر معظم له، پرسنل تحت امر خود و خصوصا برادران وظیفه را توجیه نمایند».

از سوی دیگر سردار رمضان شریف، مسئول اداره روابط عمومی و تبلیغات سپاه در گفت و گو با «خبر» درباره انتشار نامه‌ای که دال بر حمایت از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری است، گفت: پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم پخش این شایعه یک سناریو و عملیات روانی برای ایجاد بستری برای فضا‌سازی است و برای هجمه علیه سپاه طراحی شده است.
وی تصریح کرد: اصالتاً چنین مکاتبه‌ای بین یکی از فرماندهان سپاه و مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه اساساً وجود خارجی نداشته و مکاتبه و پاسخ طراحی شده ساختگی است.

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ورود نیروهای مسلح به عرصه فعالیت‌های سیاسی را ممنوع کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.